sobota, 29 lipca 2017

Lniane candy u Chagi do 28.08.2017r.

W lnianym candy u Chagi można otrzymać len o cudnym stalowym kolorze i dlatego się na niego zapisałam!


















W udziale poniższej zabawy należy odpowiedzieć na wybrane pytanie lub oba: 
I. Czy są jakieś hafciarskie materiały (rodzaj, kolor), gadżety itp., które chętnie byście kupiły lub już posiadacie a nie można ich dostać w kraju? Coś polecacie / zachwalacie :)

W polskich sklepach nie da się kupić pięknych needle minders, a marzy mi się coś w tym stylu: 



Najlepszym gadżetem posiadanym przeze mnie jest stojąca rama do haftu, którą można wykorzystać na dwa hafty jednocześnie. 
Jedna ramka do haftu jest większa, a podstawa mniejsza lub na odwrót.
Na stałe mam przymocowane dwa hafty, których nie muszę zdejmować.
 








Na zdjęciu pokazana jest ta sama ramka w zależności, którą stroną się ją postawi!

Na szczęście takie ramki można kupić już w Polsce!

II. Jakie waszym zdaniem są największe hity albo kity (niewypały) hafciarskie? 


Największym niewypałem jest dla mnie kupiony organizer nici, którego nie umiem wykorzystać:













1 komentarz: