poniedziałek, 12 maja 2014

Bransoletki by Mary K. Campbell - maj; Hafciarka - odsłona 3

Tegoroczny projekt Needlepointowy jest fajny z uwagi na możliwość rozwijania swojej kreatywności. Projektantka podsuwa pomysły, a ty wykorzystujesz je tak naprawdę jak tylko chcesz, jak ci się podoba! Super sprawa!!!

Wynikiem projektu na 2014r. w założeniu powinny być trzy bransoletki, ja jednak postanowiłam, że zrobię z nich panel/ połączę je w jeden obrazek! 
Taki mój mały wymysł!

Moja lekcja majowa nie jest jeszcze do końca skończona. Szukam jeszcze fajnych guziczków, które pasowałyby do mojej wizji!
Znacie może miejscew necie, gdzie można kupić fajne, oryginalne guziczki!?!?

W odpowiedzi na komentarze: Nati B - nie mam jeszcze whaftowanej 1/4 obrazu - Hafciarki, ale może już niedługo! Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz