niedziela, 2 czerwca 2013

List pachnący różami

Niedawno przy zakupie brakujących mulinek oraz kanwy opalizującej wybrałam mały zestawik do haftu. Zestawik zawiera pachnacą mulinę. Przy haftowaniu mulina pachniała różami! Niestety zapach szybko ulatuje. Wzorek jednak śliczny!


W odpowiedzi na komentarze:
Agata B - Dla mnie isnpiracją są twoje HAEDy. Chciałabym kiedyś dokończyć swojego!
Haft i Patchwork, Asia305, Isiaczek1989, Daniela - Staram się skończyć moją Jesień jak najszybciej. Tyle planów hafciarskich na mnie czeka!

7 komentarzy:

  1. Delikatny śliczny hafcik:) Zapraszam do mnie na filmik tutorial igielnik:http://www.youtube.com/watch?v=UPc4a133wK8

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno go kiedyś ukończysz, ja mam wątpliwości co do swojego anioła. Podoba mi się tylko pomyliłam tam coś i nie chce mi się tego ruszać. Mam jeszcze ochotę na tego trzeciego anioła, ale z drugiej strony nie chcę zaczynać następnego haftu. A ten hafcik też jest słodki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, wzorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutki ten hafcik, taki mały i delikatny. Świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mi się ten wzorek podobał :) Mam go gdzieś w zasobach i zapewne kiedyś wyszyję. Mam nadzieję, że będzie wyglądał tak pięknie, jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe te pachnące hafty!

    OdpowiedzUsuń